Ska bättra mig!!!

Har fått bassning av min kära läsare Viktor att jag skriver för sällan. Kan dock meddela att det händer inte så mycket kul i mitt liv just nu. På vardagarna gör jag praktik på Förlossningen med allt vad det innebär (förlåt Niklas för att jag berättade detaljer ;)), på helgerna försöker jag ta igen det jag missat i veckan, vilket ofta resuterar i att jag sover mig igenom helgen. Däremellan gör jag tappra men mycket klena försök att plugga till en tenta som jag har på lördag.

Med andra ord är inte Nymans liv alltför intressant just nu. Jag har inga speciella tankar om nåt och jag tar dagen som den kommer. Kan dock meddela att jag ska på fest hos min kära vän och medmänniska Cattis ikväll. Vi får väl hoppas att det resulterar i nåt av nyhetsvärde.

I brist på annat önskar jag alla en trevlig Valborg och vi får väl se när vi hörs och ses nästa gång. HA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0