Halvfull kräkpåse

Då var det dags igen då... I helgen drog friidrotts-VM igång och ni som känner mig vet ju hur jag blir när det är dags för stora mästerskap. Styr mitt liv efter TV-sändningar och kan utan problem låta bli att äta och gå på toaletten om det är nåt som är tillräckligt spännande.
Har precis kollat klart på en intervju med Linus Thörnblad (höjdhopp). All respekt mannen...du är snygg, du hoppar högt och har säkert mer pengar på banken än vad jag någonsin kommer att komma i kontakt med, men du pratar som en halvfull kräkpåse. Jag har inget emot skåningar om dom inte ber om det men dialekten får det att krulla sig i mitt tarmludd, och inte på ett positivt sätt.
Ville bara ventilera mina åsikter och tankar, nu ska jag åter till min bok. Skolan börjar imorrn och vi ska läsa två böcker tills dess. Läsa och läsa...jag vet inte det...skumma går ju lika bra.

"Böt är gävlemål för bytte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0