Vad händer nu för tiden?

Jo följande händer i mitt liv (i stolpform):

*Förkyld, med feber och hosta
*Börjar praktik imorrn, klockan ringer kl. 05.00!
*Omtenta på lördag i läkemedelsräkning
*VASALOPPET på söndag. Då blir det till att krypa ner i soffan med ostsmörgås och varm choklad

Nu vet alla vad som händer med mig. Ni behöver inte bli oroliga när jag inte skriver, jag har bara en massa annat för mig!
Kram på er och till er som är så "små" att ni har sportlov kan jag säga att jag är lite avundsjuk. Speciellt på bagar-Elin som är ute och stakar i spåret var och varannan dag. Vad har du köpt för skidor?

Kram igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det namnet Bagar-Elin jag går efter nu :P haha rolig du är.
Japp jag är liten och har sportlov (Det sista i mitt liv dock :S)
Jag är väldigt nöjd med mina nya ländskidor, jag åkte senast idag ;) Men jag väntar ju på att du ska göra mig sällskap ju :)
Krya på dig! Kram

2007-03-01 @ 16:27:43
Postat av: Elin

Är det namnet Bagar-Elin jag går efter nu :P haha rolig du är.
Japp jag är liten och har sportlov (Det sista i mitt liv dock :S)
Jag är väldigt nöjd med mina nya ländskidor, jag åkte senast idag ;) Men jag väntar ju på att du ska göra mig sällskap ju :)
Krya på dig! Kram

2007-03-01 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0