Äntligen!!!

På lördag blir det av. Linda ska festa. Hos Cattis. (Har saknat dig stumpan) Blir nog dock en ganska lugn kväll med tanke på att jag börjar jobba kl. 10 dan efter. Blir nog ingen krogen för mig. Lovar att det kommer en uppföljning om detta event senare.

Vad händer annars då? Jo, jag "råkade" ta en liten tupplur efter att jag ätit lunch idag vilket har lett till att jag inte har börjat med mina seminarieuppgifter som jag har tills på måndag. *ångest* Börjar bli dags nu för det var inte lite att bita i. Farmakologi är ju liksom inget man snor ihop nåt om på en handvändning.

Förutom det händer det inte så mycket utöver det vanliga. Sitter och funderar på om jag får nån lön imorrn. Har inte fått nåt lönespec så jag väntar med spänning. Om det är några av mina kära McD-vänner som läser detta kan ni väl meddela om ni fått nåt lönespec.

Tror jag har fått lite blogg-kramp. Så fort jag sätter mig vid datorn och ska skriva töms hjärnan. Alla andra bloggare skriver så mycket spännande och tänkvärt. Kan dock berätta att en blåval (hane) kommer ca 400 liter när den ska para sig men utav dessa är det bara 40 liter som når honan. Så nu vet du varför havet smakar salt!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh! Är du hos mig o kikar? :) allt bra annars? Donkar och pluggar på?

2007-01-24 @ 18:07:26
Postat av: Ammi

Jag har inte fått nått lönespec, men däremot så kan man kolla på internetbanken om vad som kommer hända så där står det :)

2007-01-24 @ 18:10:45
URL: http://amelies.blogg.se
Postat av: Sara

den namnlösa kommenteraren nedan?/ovan? would be me. :)

2007-01-24 @ 18:13:55
URL: http://satsaras.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har inte heller fått nått lönespec..DU vet jag får ju det fortfarande iaf. Å det är jag glad för :D

2007-01-24 @ 18:18:22
URL: http://Elin0.blogg.se
Postat av: Victor

Lönespec. kommer numera efter att vi har fått våran lön! Bra va?!

2007-01-25 @ 11:31:02
Postat av: Emma

Ja å Emma har inte heller fått någon =( trevligt att du också har börjat blogga...måste kanske börja jag med eftersom alla andra gör det =)

2007-01-26 @ 00:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0