En tung dag

Idag har det varit en riktigt tung dag. Och det beror (nästan) enbart på att det var en riktigt trevlig kväll igår. Var hemma hos Cattis och festade. Väldigt mysigt och trevligt. Det var kul att träffa stumpan igen.
Att efter en sån trevlig kväll ge sig på att jobba 10-19 är inte något man jublar över. Skulle vilja tacka Tessan för skjutsen i båda riktningarna och Jocke för att du var ett moraliskt stöd under hela dagen.
Vill även tacka Niklas för en väldigt trevlig samtalsstund, synd bara att rasten inte var längre. Har lovat att du ska följa med nästa gång Cattis ska ha fest. Tjejerna tyckte du verkade vara en "trevlig" prick.

Annars borde jag egentligen ägna mig åt lite studier istället för att sitta här och uggla. En stunds läkemedelsräkning kanske piggar upp ett härjat sinne...eller inte.

Kan för alla nyfikna berätta att jag lite smått har börjat uppladdningen inför mitt Vasaloppsåkande. Jag har bestämt mig för att skidorna helst ska ha inslag av svart eller mörkblått.

"Bend your knees, please. Nr 9, bend your knees, please"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0