Jag är förälskad!

För det första! Ja Amelie det är du som är Ams.
För övrigt måste jag säga att det är helt underbart att det äntligen har kommit snö. Tycker om det så mycket att jag nästan känner mig förälskad. Går omkring i snöstormen med ett stort leende på läpparna. Tänkte gå o köpa en stjärtlapp på min rast idag när jag jobbade så att jag kunde åka i de enorma snöhögarna på rasten men så blev inte fallet. För den som kanske undrar om vidden av ordet enorma kan jag säga att jag jobbar vid ett köpcentrum så det blir ganska stora snöhögar när de plogar parkeringen.
När det inte blev någon stjärtlapp försökte jag fjäska till mig så att jag fick låna Niklas bil att sladda runt lite med. Det roliga var att han lånade ut sin bilnyckel men mitt samvete tog överhanden. Jag vill ju inte knäcka gamla "Bettan", hon fick ju en knuff på rumpan i tisdags och jag tror inte att hon har hämtat sig riktigt än.

Nu kom jag på en till grej som hänt mig idag. Jag glömde mina skor på jobbet när jag åkte hem i mina jobbkläder. Det här låter kanske inte som ett så stort problem för normalt har man ju mer än ett par skor, men så är det inte i mitt fall. Har pygmésmå fötter så jag får vara glad om jag hittar ett par skor som passar och som inte har blinkande lampor och kardborrband. Nu är alltså mina stackars skor kvar på jobbet och jag har inget att ha på mig när jag åker till skolan imorrn. Lösningen på detta problem heter dock Therese som ska ta med sig dom när hon åker hem från jobbet. OM HON KOMMER IHÅG DET!? Hoppas...annars är jag körd.


Let it snow, let it snow, let it snow

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej va kul! Har du skaffat blogg. Va bra, då kan jag fortfarande hålla koll på dig ;) Klart jag aldrig skulle glömma dig det vet du väl :) JAg jobbade min sista dag då när VI ville åka stjärtlapp. Jag saknar dig med! Hur ska jag klara mig utan nyman liksom ?

2007-01-23 @ 21:27:29
URL: http://elin0.blogg.se
Postat av: Victor

Coma éstadia la pennã Lola!

2007-01-24 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0