Nu är det över...

Kampen är än en gång förlorad. Jag hittade hur många par fina skor som helst men eftersom alla var minst två storlekar för stora fick jag se striden som förlorad. Den store sko-guden har gjort det igen. Jag får erkänna att jag blev besegrad.
Jag utlovade i inlägget nedan att kampen skulle innehålla blod, svett, tårar och två små fötter och det stämde nästan helt ut. Jag lyckades hålla tillbaka gråten men blodet kom från ett trasigt finger, svetten pga en alldeles för varm jacka och fötterna har ju inte direkt blivit större.
Mitt hopp ligger nu till ett par sneakers som jag sett på Stadium (barnavdelningen) i Valbo. Får ta en tripp dit innan jobbet idag. Jag kanske ska ta och köpa mig ett par gummistövlar istället. Termometern börjar röra sig oroväckande snabbt mot plusgrader och med tanke på den mängd snö som kommit den senaste veckan kan det bli en slaskig historia när den börjar smälta.

Tänkte avsluta med ett par uppmuntrande ord till bagar-Elin: Hang in there girl! Du är bäst! Kram på dig!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är ju bara allt för gullig du :)
JAG HAR FÅTT JOBB IDAG!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

2007-01-26 @ 15:57:40
URL: http://Elin0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0