Slut på friden!

"Sommarlovet" är slut och jag har börjat jobba. Hur roligt tycker jag att det är undrar du kanske nu. Jo det ska jag berätta att det är inte alls roligt...på en fläck. LM kom tillbaka! Du är saknad! Big time!
I morron startar jag min arbetsdag med att jobba 15-21 inne i City för att avsluta dagen med att stänga ute i Valbo. Och vad får jag för det? Jo ingenting. Jag får i och för sig åka Bettan hem så jag får väl hålla tillgodo med det. Framsätet är mitt!!

En liten fråga till allmänheten bara. Hur kommer det sig att man får klåda i hjärnstammen av ilska när man ser vissa människor. Det är något jag funderat på sen i måndags. Skulle vilja skicka ett speciellt tack till stor-Jocke som räddade min dag igår bara genom att vara sig själv. Det var väldigt trevligt att ha kökstjänst tillsammans med dig. Det måste vi göra om!

Mer fruktstund åt folket! Det ni...

Kommentarer
Postat av: Sara

*garv* haha. jag tycker sånt här är roligt.
ända tills på tisdag då jag börjar jobba själv...

2007-06-16 @ 14:29:20
URL: http://satsaras.blogg.se
Postat av: sundancekid

Så du fläskade till det med ett ordentligt sommarlov märker jag =)

2007-06-17 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0