Tidsfördriv

Älskar listor, speciellt såna där man ska svara på en massa frågor. (Är det en lista då?) Hittade denna på Magnolias sida (kan inte länka, det är nåt strul).


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick sluta en timme tidigare (tack Katta!)

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Stämplade in och drog en stor suck

Vad gjorde du för 15min sedan?
Var nere i tvättstugan och bråkade med tvättmaskinen som stannat efter bara 20 min utan att jag visste det. Så nu måste jag tvätta om allt.

Det sista du sa högt?
Jag bloggar (på frågan om vad jag håller på med från min pojkvän)

Vad har du druckit idag?
Vatten, Trocadero och nån klunk läsk på jobbet

Var det senaste du åt?
En bit choklad ur godispåsen

Vad var det senaste du köpte?
En varsin kebabrulle till mig och Erik (ville inte laga mat)

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Lägenhetsdörren är vit och dörren till huset är grå-brun.

Vad är det för väder hos dig nu?
Molnigt med regn hängande i luften

Godaste glassmaken?
Krossad choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Javisst, men det behöver ju inte hålla speciellt länge för det

Sover du tungt?
Ja och nej. Jag kan sova varsomhelst, närsomhelst och hursomhelst men jag är alltid trött när jag vaknar.

Drömmer du mardrömmar?
Ja, ibland. Jag drömmer alltid att jag blir jagad av nån eller något.

Trivs du med ditt jobb?
Det där är ju en definitionsfråga med möjlighet till modifikation. Med andra ord: nja....

Favoritklädsel?
Något slappt

Favoritlåt just nu?
"Everybody Hurts" med the Coors

Vad ser du om du tittar till höger?
Mitt nattduksbord

Vad gör dig glad just nu?
Tihi...ja det du ;) Det är det inte många som vet

Vad ska du göra härnäst?
Skriva klart, fortsätta i tvättstugan och läsa lite

Höger el vänsterhänt?

Väldigt högerhänt

Humör just nu?
Ganska uppåt om man bortser från missödet i tvättstugan

Favoritgodis?
Något med choklad

Kläder just nu?
Mjukisbyxor och munktröja...väldigt slappt

Sommarplaner?
Jobba, jobba, ha semester och jobba

Hur många kuddar sover du med?
Två...på varandra

Spelar du ngt instrument?
Spelade fiol tills jag var 16. Skulle nog få den att låta ganska bra om jag blev tvungen. Kan även spela introt till "Nothing Else Matters" på gitarr. Kan nog knåpa ihop nåt på piano oxå.

Morgon eller nattmänniska?
Varken eller! Är konstant trött

Vad är viktigast för dig?
Med risk för att verka klichéartad...nära och kära

Är du kittlig?
Det beror på var och om jag är beredd på det eller inte

Snarkar du?
O JA!!! Big time!

Stjärntecken?
Tvillingarna

Äckligaste insekten?
Vet att groda inte är en insekt men inget slår en sån

Stökigt el välstädat?
Just nu välstädat pga att Erik var en riktigt underbar pojke och städat lägenheten medan jag var på jobbet idag! Älskar dig!

Längtar du mest efter nu?
Att tvättmaskinen inte ska lägga av igen och att får mer än en ledig helg i sommar

Nu har du fått veta lite mer om Nyman. Ha det tills vidare!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var och hälsade på eran fina resturang idag. Den var väldigt fin. Dock ingen Linda i sikte =/

2007-06-26 @ 21:17:11
Postat av: Sara

Alla Jädefors-bilder cencureras! Det är för allmänhetens bästa, I promise.

2007-06-29 @ 23:48:41
URL: http://satsaras.blogg.se
Postat av: Elin

Yes. Jag och tre kompisar ska ut på lite roadtrip och tälta på lite olika ställen längs västkusten :). Vad har du för dig då? förutom att jobba då ;) Puss

2007-06-30 @ 17:37:18
Postat av: Ammi

börjar bli dags för ett inlägg här va linda?

2007-07-09 @ 12:57:35
URL: http://amelies.blogg.se
Postat av: Elin

Jag håller med Amelie ;)

2007-07-09 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0