Long time, no see

Det var länge sen sist men idag blev det av. Jag jobbade för första gången på typ fyra veckor. Det var kul att få träffa alla igen. Var dock lite förvirrad för så fort man är borta mer än två veckor känns det som att halva personalen bytts ut sedan sist.

Hade en liten dispyt med BOP-tanten så Niklas fick rycka in och förklara att hon bara är en maskin så det spelar ingen roll hur sur jag blir, hon kommer iallafall vilja ha "en...Chicken...Tasty,...tack". Jag får väl ge det lite tid så kanske vi finner varandra till sist. Niklas "lovade" att ska få slippa tanten nästa gång jag jobbar om det går.
Inte nog med att tanten kan bli lite tjatig ibland, det låter dessutom som man är fångad i en maratonsändning av Tipsextra. Hela tiden plingar maskinen i taket och jag bara väntar på: "*pling*, Tottenham-Newcastle 1-0".

Apropå pling i rutan! Nu börjar sjunde och avgörande kvarten i Elitserien och jag är inte utrustad med Canal+ så jag får väl sätta mig framför aftonbladet.se eller dylikt och vänta på uppdatering av resultaten.

Synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli kanonkul att få träffa dig och alla andra sötnosar! =) Jobbar du kanske lördagen typ sista mars? =) kram på dig!!

2007-03-19 @ 16:46:16
Postat av: Elin

Men shit. hur mycket har ni gjort om sen jag slutade ? :S
Jag saknar er. Fast jag är glad att jag slipper tanten ;)

2007-03-19 @ 20:45:24
Postat av: Victor

BOP-lady är en skön lirare.

2007-03-20 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0