Operation självdisciplin

Då var det dags igen då! Har tenta om ett och halvt dygn och jag har i princip inte läst ett ord. Varför kan man inte lära sig att det underlättar att börja i tid. Så om det är nån som undrar hur jag kommer att spendera fredag oh lördag kan jag berätta att de ägnas åt att plugga geriatriska sjukdomar, dvs. sjukdomar hos äldre. YYYIIIIPPPPIIII!!! Har så kul att jag storknar.

Dags att sätta igång med maten innan jag fortsätter mitt pluggande. Idag serveras inbakad fläskfilé med en fräsch grönsallad till. Efteråt avnjuts en stor påse godis framför TV:n med böckerna i knät.

Ha det alla jag känner, speciellt ni som inte har allt på topp just nu! Kramar er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det måste ju finnas någon lösning på det där du. Något sorts självdisiplin-piller? Hittar du något så hör av dig vettja!

2007-04-01 @ 19:52:54
URL: http://satsaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0