Inget spännande

Festen hos Cattis i måndags var trevlig men bjöd inte på något extraordinärt. Jo kanske en sak...vi fick för oss att sitta ute och äta när vi grillat klart. Kan påpeka att det var 3 grader varmt ute men Filip hade bunkrat upp med T-shirtar som man fick vira in sig i så man kände nästan inte alls *ironi* att det var kallt.
Tror dock att en stor del av mitt festhumör försvann i och med att jag inte fick titta på hockeyn på TV. Kommer dessutom missa matchen idag för då jobbar jag kväll på förlossningen. En lite djävul inom mig hoppas att det inte blir så mycket ikväll så att man kanske kan ha TV:n på.
En annan inte så rolig sak är att jag har tenta på lördag och jag kan inte påstå att jag har pluggat nåt. Men det är ju som vanligt så inte heller det var nåt nytt i sig.

Kramen allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0