Nytt ställe igen

Så var det dags för en ny praktikplats igen. Nu är jag och leker syster Linda på hälsocentralen på Brynäs. Personalen, och speciellt min handledare Viola, verkar hur trevlig som helst så det ska nog gå bra att vara där. Men jag måste erkänna att jag saknar BB och Förlossningen lite. Får se om de kanske vill ha mig där till hösten.

Kvällen har tillbringats i sängen framför hockey-VM och med en hög böcker i knät. Inte nog med att man ska vara ute och praktisera 30 timmar i veckan i 15 veckor, man ska gå i skolan oxå. Sen vill man ju faktiskt jobba på sitt vanliga jobb oxå så man tjänar lite pengar. So little time, too much to do.

Nu vankas en dusch för att sen hoppa i sängen och ladda för en ny dag i morgon. Tror jag ska försöka få nån kontakt med jobbet imorrn och se om det finns någon tid för Linda att jobba i helgen.

Kramen alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, det där måste jag ju ta som en komplimang! ;) Japp, lille Chrille grounded for 2 weeks var det, och han var såå duktig. :)

2007-05-15 @ 21:37:17
URL: http://satsaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0