Jag är en nörd!

image56

Jag måste erkänna! Jag tycker det är skitkul att gå i skolan, har lite panik eftersom min utbildning börjar lida mot sitt slut. Vad gör jag då för att råda bot på detta? Jo jag anmäler mig till en kurs i höst på Högskolan i Kalmar.
Ska Linda flytta tänker ni kanske nu, men nejnej. Det är en distanskurs på halvfart som är webbaserad så jag behöver inte ens lämna soffan om jag absolut inte känner för det. Om jag nu kommer in vill säga, intaget sker till 50% på högskoleprov och nåt giltigt sånt har jag inte. De andra 50% tas in på betyg och de är ju inte direkt nåt att hänga i julgranen.
Så nu är det officiellt: JAG ÄR EN NÖRD och det med råge. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är det för kurs?

2008-04-16 @ 14:24:36
URL: http://marialiv.blogg.se
Postat av: Anonym

såg dig i bibblan idag......

2008-04-16 @ 21:29:08
URL: http://extremtintressant.blogg.se
Postat av: Dee-Dee

Jag undrar också vad det är för kurs :b Men jag tror att det är ett bra beslut, att trappa ned pluggandet lite, så att det inte blir ett antiklimax lite. Det har ju Jesper nu, han har ju stärvat efter sin examen i fem år och nu ska han bara jobba vidare lite. Men det löser sig! :)

2008-04-16 @ 21:30:16
Postat av: emil

Tack för tipset Linda! Enligt min sjuksköterska här hemma ska jag lite på dig.

2008-04-17 @ 23:07:24
URL: http://extremtintressant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0