Nu känns det bättre!

Förstår att ni är många därute som oroat er för mig och min ledighet i sommar...not. Men jag kan iallafall meddela att schemaläggaren på mitt nya jobb knepat och knåpat och fixat så att jag fått ledig v. 33 istället för 30. YYYYeeeeyyyy! Har aldrig träffat människan men hon är redan guld värd i mina ögon. Får bara hoppas att det inte har blivit vinter när jag väl blir ledig sen, ledigheten börjar inte förrän den 11 augusti och då är väl löven gula och på väg av från träden. Men, men vad gör man inte för att få lite ledigt!




Kommentarer
Postat av: Denise

Kul för dig!
Jag tror ChriZz saknar dig med, han drömde att du kom och jobbade en dag iaf, och hand römde om Skogh också, hmm..
Idag fick jag brev från Blodcentralen, där det stod att jag är lämplig som blodgivare! :) A+ är min blodgrupp och inga erytrocytantikroppar påvisades (ja, jag läser innantill nu), är det bra eller dåligt? :b
Jaja, vi får väl anordna så att jag springer på dig på din rast eller nåt, eller så får vi anordna så att vi träffas på något annat sätt. Jag är ju krogen-myndig nu så det är ju bara att dra ihop några om så är :)

2008-04-29 @ 18:06:30
Postat av: emil

var inte orolig Linda, den 11 augusti har sommaren knappt börjat ;)

2008-04-30 @ 22:44:00
URL: http://extremtintressant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0