Är hemma. Mår dåligt.

Skulle ha börjat jobba idag efter min lilla semester. Gjorde det, men bara i en timme. Har mått lite smådåligt i nån veckas tid men idag var det nåt utöver det vanliga. Var in på toa och...ja, mådde lite illa. Sen var det bara att packa ihop och bege sig hemåt. Snodde med mig en kräkpåse, det är långt till omklädningsrummet och man vill ju inte smutsa ner i hissen ;)

Vet inte riktigt vad det är jag drabbats av. Mår inte bara illa, jag är yr i huvudet oxå. Syster Jenny på jobbet konstaterade med ett leende att "du är säkert gravid". Jag kan hälsa att så är inte fallet, har med hjälp av tekniska hjälpmedel inhandlade på Apoteket uteslutit den orsaken.

Får väl bädda ner mig i soffan och tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Maria

Wohoo, jag tror det är en liten bebbe på gång ändå! ;)

2008-08-20 @ 23:16:57
URL: http://marialiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0