Jag har blivit utmanad!

Jag har utmanats av Maria.

Svara på följande:

Fem saker som finns på min att göra idag lista:
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Ställen jag bott på?
Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört. Lycka till!"

Fem saker som finns på min att göra idag lista:
1) Jobba
2) Handla mat
3) Gå på systemet (ska ju på fest imorrn)
4) Laga mat
5) Äta mat och kanske inta nån form av alkoholhaltig dryck till den.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag hade bara några veckor kvar av mitt sommarlov och väntade med spänning på att få börja gymnasiet. Fotbollskarriären började lida mot sitt slut. Hängde lite med Erik, vi var dock inte tillsammans än, det skulle dröja till november samma år. När jag inte umgicks med honom gjorde jag nåt med, den nu så saknade, Elin.

Ställen jag bott på?
Har inte lämnat stan men de första nio veckorna i mitt liv bodde jag i lägenhet på Norrbågen. Sedan blev det radhus på Smultronvägen. När jag började ettan flyttade vi till Vinbärsvägen. Det skulle dröja ända tills jag fyllde 21 innan jag flyttade nästa gång. Då flyttade jag hemifrån och flyttade ner på stan. Mitt i smeten för att vara exakt. I december 2007 flyttade Erik och jag in i vår alldeles egna bostadsrättslägenhet i Stigslund och det är där som jag nu sitter i soffan och skriver.

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
1) Köpa ett hus och få det precis som jag vill
2) Köpa en bil, och ta körkort
3) Betala av studielånet
4) Köpa en sommarstuga
5) Anställa nån som kan laga min mat, styla och tvätta mitt hår, städa mitt hus samt vara min personliga tränare.

Jag utmanar lillasyster, Denise, Amelie, Frida, Gabi, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0