Världens bästa!

Har precis tittat på sista avsnittet av Vänner. Det är ju bara så bra! När Rachel kliver in genom Ross' dörr på slutet trillar krokodiltårarna. Det avsnittet kan jag se hur många gånger som helst.

Nog om det! Tack alla ni som skicka kommentarer på förra inlägget. Ni är ju bara för söta. Saknar er oxå, varje dag! För den nyfikne kan jag berätta att det fortfarande är piss och skit på nya jobbet och det kommer nog inte att bli nå bättre heller så jag kommer att leta efter en ny avdelning att jobba på i höst. Träffade fröken Skogh i kulverten efter jobbet idag och det var bara trevligt. Vi måste försöka styra upp nåt nån dag så vi får ventilera lite mera!
Träffade även syster Anna som tydligen är en flitig läsare. Välkommen hit! Även hon spred lite ljus i tunneln så innan jag var hemma hade det blivit en ganska bra dag ändå ;)

Kram allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0