Storlek 32,5!

Att jag har små fötter är allmänt känt i min bekantskapskrets, men att de var så här små det visste jag knappt själv. Har idag köpt mig ett par skor i storlek 32,5 (!!!). Detta är dock lite ljug för skorna var verkligen jättestora i storleken. Jag började med att pröva min vanliga storlek, dvs. 34, och de var som storlek 37-38. På grund av detta fick jag ta storlek 32,5 istället. Det var jag och typ en elvaåring som satt och prövade samma skor, fast han köpte 34:orna :D

Jag tror jag har fått frågan: "hur gör du för att hitta skor?" säkerligen hundra gånger och svaret blir alltid att man får vara beredd att sänka kraven lite. Tur att jag inte är så posh utan kommer undan med ett par vanliga sneakers på fötterna. Har dock ett lite mastigare uppdrag framför mig. Är i stort behov av ett par svarta ballerinaskor till sommaren. Känner på mig att detta kan bli lite knepigare att lösa. Om det är nån som stöter på ett par helsvarta ballerina i storlek 34-35, utan My Little Pony eller nån annan glittrig seriefigur på, så kan ni ju hojta till.

Gläder mig dock att läsa att min kära medmänniska Elin oxå lider av sina små fötter. I hennes fall verkar problemet ligga i att hitta ett par dugliga arbetsskor.

För er som inte tror på att mina nya skor verkligen är så små som de är bifogar jag bildmaterial som bevis. Jag ber er lägga speciell notis till de rockiga gitarrerna på sidan av sulan och på plösen.

                   

Kan för den som missat det meddela att jag gör min sista dag hos McSekt på söndag. Kommer förmodligen att berätta mer om mitt grandiosa utträde ur sekten senare. Den som vill vara med och bevittna denna historiska händelse ska försöka infinna sig på McD Valbo på söndag mellan 8.45-15. Tilltugg kommer att erbjudas. Dryck finns att tillgå till en viss kostnad (bestämt av Svenska McDonald's AB).

Ska nu göra ett försök att väcka min tupplurande sambo och fråga om han börjar bli sugen på mat. Ikväll serveras tacos och det är helt Crizz's fel. Denna undersköna varelse lyckades skapa ett enormt sug efter tacos hos mig när han hade högläsning från ett Konsumkvitto häromdagen.

Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hhaa va sjukt :P

2008-03-28 @ 18:22:59
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: Elin

Haha. ja du är inte ensam. Jag behövde dock inte sänka mig till 32,5 ;) Lycka till på sista dagen imorgon!

2008-03-29 @ 13:02:31
Postat av: Gabriella

21 Cm? De är jue typ en 35:a Jag har Strl 36 och de är 22 cm. Skumma skor. Hehe ha det bra.

2008-03-29 @ 18:24:19
URL: http://roxiessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0