Borde sova!

Klockan ringer om ca 6 ½ timme så jag borde kanske gå och knyta mig. Fan vad jag hatar att gå upp tidigt på morgonen. Behöver typ en timme på mig innan jag ens funderar på att ta mig upp. Jag älskar verkligen att sova, men nu är det tydligen inte meningen. Skulle säkert somna direkt om jag gick och la mig och läste lite men jag misstänker att helvetet brakar loss om jag går in i sovrummet och drar igång lampan. Då stör jag sambons skönhetssömn och det är inget man gör ostraffat. Nåja...jag tror jag tänker utmana ödet ändå ;)

Apropå nåt annat. Ni som läser det här och fortfarande jobbar kvar på McD Valbo (det har ju varit lite manfall på senaste tiden)...på lördag kommer jag nog ut och visar min fagra nuna. Om jag inte är alltför bakis vill säga. Har examensfest på fredag och jag och Miss Suomi håller på och peppar varandra på dagarna. Antingen blir vi askalas eller så somnar vi i ett hörn nånstans. För er som känner er träffade kan jag meddela att vi kommer att hålla till på Restaurang Kajkanten, ett välkänt ställe som väcker minnen.

Tjipp folket!

Kommentarer
Postat av: Denise

Oh, ta kort på bordsdukarna, ifall det är samma nu som på McD's personalfest där i höstas!
Jag jobbar pålördag, woho, 11.45. börjar jag så att du vet men kommer säkert dit till typ halv :)
Vi ses då, hoppas jag!

2008-05-26 @ 11:37:09
Postat av: Alexandra

Jag måste tyvärr göra dig besviken och tala om att jag inte kommer infinna mig på donken nu på lördag.
Men jag önskar dig en redig bakfylla ändå!

2008-05-27 @ 22:32:30
URL: http://sundancekids.blogg.se
Postat av: Frida

Ja vilka minnen ! :P härligt med finbesök på lör, det ser jag fram emot :D

2008-05-29 @ 14:29:51
URL: http://carlssonfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0