Examensfesten!

Lovade att jag skulle lägga ut lite bilder från festen igår så här kommer dem!

Kvällen började i Valbo hos syster Sofie. Närvarande var syster Riikka, syster Linda R och jag såklart. Efter ett tag ambulans-Linda (syster Linda Ö) och styrde upp det hela och tur var väl det för mellan nästsista och sista glaset hände nåt och brudarna började pole-dansa och ha sig. Mitt McD-hjärt bankade lite extra hårt när ambulans-Linda inmundigade sin alkoholfria dryck ur gammal Happy Meal-mugg. You go girl!

               
Syster Riikka                  Sofie, Riikka, Linda R   Ambulans-Linda

Bilfärden in till stan och Kajkanten sköttes av ambulans-Linda och tur var väl det med tanke på den status som nu rådde i gänget. Hennes nyförvärvade ambulanskunskaper märktes verkligen på körning. Hon körde som det vankades en prio-1:a runt hörnet. Det var ju tur att jag lekte siren på de mest utsatta delarna av resan.
Baksätet (där jag inte satt) blev slirigare och slirigare och jag började starkt fundera över hur kvällen skulle arta sig.



Denise den här är enbart till dig. Jag känner att en kommentar är överflödig:



Väl framme ramlade vi in alldeles lagom till maten serverades. Det bjöds på alla former av godsaker som gick ner utan problem. Nämnas bör att syster Martin hittade en bit prosciutto (stavas det så?) som säkerligen var två meter lång.

                       
Nästan hela klassen     Syster Martin, min           Linda & syster Hilda      Ja, vad säger man?
var där                              kollega i sommar

                       
Martin, Hilda,                   Syster Suzanne              Syster Anna F                 Gävles finest, vilka
Veronica & Jenny T                                                                                            godbitar

                         
Syster Sofia B                      Syster Ida, så fin                  Gävles finest del 2
& Suzanne

Även fast kvällen slutade tidigt för min del hade jag riktigt trevligt, kommer att sakna klassen nu när allt är över :(

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Verkar som ni hade en toppenkväll iaf, hade dock hoppats på att få se lite kort på en dygnrak Linda.. men man kan ju inte få allt här i världen.

2008-05-31 @ 20:42:05
URL: http://sundancekids.blogg.se
Postat av: Denise

Tack för "min" bild!

En fråga: Varför tog du kort på vasaskolan .. ?

Kul att du hade trevligt, och självklart lär vi fixa nåt i sommar. Blir det poolparty här så blir du givetvis hedersgäst :)

2008-06-01 @ 08:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0