Saknar er!

Var in på McD Valbo idag. Förmodligen sista gången bakom kulisserna. Fick träffa alla darlings. Frida och Frida, the Crizz, den där Darth och så världens sötaste Lena. Fick och gav kärlek till alla, det var helt underbart. Saknar er grymt mycket. Har inte saknat jobbet så mycket, även om det skulle ha varit kul att komma in o jobba en sista gång. Kände när jag var in idag att jag verkligen slutade i rätt tid, mycket som händer där ute som jag är glad att jag slipper vara med om.

Men faaaaan vad jag saknar er, var lite sentimental när jag åkte därifrån. Vi lär försöka styra upp nåt i sommar. Annars får ni väl komma på studiebesök på sjukhuset, the Crizz kan visa vägen. Jag jobbar på våningen under hans mamma.


PUSS på er allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Den där Darth a. k. a. Denise.

Vi saknar dig med!
Som jag skrev i mitt senaste blogginlägg, http://vardagsfilosofier.blogg.se/1212253567_luke_gdgif_och_bussru.html#comment , så var det en fröjd för hjärta och själ att träffa dig igen, Luke :)

2008-05-31 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0