Nu har det hänt igen!

Somnade om en sväng imorse och drömde återigen om McD. Det hela började med att jag, i drömmen, skickade ett fylle-SMS till the Chrizz där jag bad honom fixa så att jag fick ett 0-timmarskontrakt på McD. Sen helt plötsligt befann jag mig i DT 1:an och spred budskapet: "Välkommen till McDonald's, det går bra att beställa" för glatta livet. Hann även med en sväng i 2:an och i kök innan jag vaknade.

Blev riktigt ledsen när jag konstaterade att det hela bara var en dröm och att jag inte skulle få sätta mig på bussen och åka till Valbo. Det finns inget mysigare än att kränga burgare när det är snöstorm ute. Nåt som däremot tar emot ganska rejält när det snöar är att försöka baxa in ett halvt ton pommes på en pallyft som inte funkar.

Istället för att åka till Valbo ska jag istället alldeles strax bege mig till sjukhuset där jag ska låtsas att det är roligt att jobba som sjuksyrra. Trivs jätterbra på avdelningen men det här med sjukskötandet är inte riktigt min grej. Hoppas verkligen att jag kommer in på barnmorskeprogrammet nästa höst annars vet jag inte vad jag tar mig till. Kanske börjar på McD igen?

Ha det alla gamla godingar på McD Valbo!!! SAKNAR ER!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag känner att jag inte är en av dom du saknar, men jag tror att du saknar tiden från länge sedan med mig alex henke mfl också;) Så jag tar åt mig lite ändå! haha!

2008-11-24 @ 18:17:59
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Denise

Vi saknar dig med, Nyman!



.. och vet du? Vi ska spela STAR WARS i orkestern! Konsert i mars, jag håller första parkett åt dig, Luke! ;D

2008-11-27 @ 12:39:58
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Denise

Du får vara förste tränare om du vill, Christian vill inte/har inte tid. Du får vara vår hedersmedlem, och det vore skitbra om du vill. Vi är inte apseriösa kanske med dribblingsövningar, men vi kan bli! Det blir iaf hur kul som helst! :)

2008-12-01 @ 10:32:31
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0