Innehållsrik

Den här dagen har innehållit en hel del.

* Erik kom in i sovrummet imorse och berättade att det hade kommit snö! Han hade till och med filmat det hela med kameran så att jag fick se att det verkligen var sant. Ibland är han bara för go ;)

* När jag vaknat till och sett med mina egna ögon att det kommit snö slog jag på datorn och såg att jag hade fått ett meddelande på Facebook från världens bästa Christer. Long time no see baby, saknar dig oxå!

* Efter lite mys och en dusch gav jag mig iväg mot Sätra där jag skulle hälsa på Zandra och det nya tillskottet till familjen: Lykke 3 veckor. Lykke är en bebis, en riktigt söt sådan! Fann varandra ganska bra faktiskt, hon var så avslappnad i mitt sällskap att hon inte hade några som helst problem att släppa några fisar i min famn. Som tur var så var hon rejält vadderad att innehållet i fisen höll sig i den där lilla behållaren som bebisar har för just det ändamålet. Väldigt trevlig individ, får jobba lite på den sociala kompetensen bara. Träffade även Lykkes far som skulle tillbringa dagen i hemmafixarens tecken. Väntar med spänning på hur det går med takbygget.

* Efter Sätra bar det av ner på stan där det inhandlades några alkoholhaltiga drycker, en storpolo och två par overknee-strumpor. Fick även med mig lite mat från Konsum. Hade några fler ärenden som skulle uträttas men det blev det inget av ;)

* Åkte hem, åt och somnade en stund innan min sammanboende kom hem från jobbet. Och nu sitter jag här!

That's my day this far!



Det är inte fullt så här mycket snö ute men...många bäckar små...
snart är vi nog där ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Hur har du det på jobbet? Jag har inte jobbat en enda dag på 109:an sen i augusti oc nu känns det faktiskt som om jag inte vill tillbaka alls. Ja du, sådär ur ett vårdperspektiv så skulle jag bli livrädd om ett stort A var duktig på att läsa... Hahahaha! Söndagskram till dig Linda. Ps blogga mera!

2008-11-02 @ 11:28:41
URL: http://fiddeli76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0