Lite sne

Var till tandläkaren igår och lagade en tand. Har ju gjort det ett antal gånger tidigare så det var inte en så stor grej tyckte jag. Min kära tandläkare Therese började med att lägga bedövning och efter fem minuter var det dags att sätta igång. Påpekade vänligt att jag inte kände mig bedövad men hon förklarade att när man bedövar i överkäken är det mest tanden som bedövas, inte hela kinden som det kan vara i underkäken. Fine by me tänkte jag och lät henne sätta igång. Kände ingenting när dom höll på och grottade i munnen men när jag skulle gå hem hade bedövningen verkligen börjat verka. Kände mig sne i hela ansiktet och det visade sig att så oxå var fallet när jag kom hem och tittade mig i spegeln.

Väljer att illustrera det hela med en bild som jag tog igår. Om det är nån som undrar kan jag meddela att jag försöker göra en pussmun på bilden. Den är den högra sidan på bilden som är "förlamad". Kan även nämna att bedövningen satt i typ hela dagen, var till tandläkaren 11.15 och runt kl 18 hade bedövningen släppt.


Kommentarer
Postat av: malin.

snyggast !

knas. för det blev exakt samma sak med mig ! :D

2008-10-17 @ 00:23:35
URL: http://momalolinons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0