Saknar...



Ibland har jag inte lust med nåt annat än att dra på mig min rutiga skjorta, kostymbrallorna, kepan och de illaluktande skorna (eller om det var kepsen som luktade värst) och sätta mig på bussen ut till Valbo. Skulle kunna göra allt för att få jobba nån timme under de gyllene bågarna en gång till. Längtar efter att få svettas i ett flottig kök med Darth, The Crizz, den där Nilsson och en massa annat löst folk som jag inte känner. Skulle heller inte tacka nej till nån timme i DT 2:an (om jag får stå med Lena eller the Crizz). Skulle kunna komma in på mina lediga helger och vika Happy Meal och blåsa ballonger nån timme på morgonen. Åh, nu kom jag på en till grej som jag saknar....att ta varorna! Enbart pure fun, oavsett hur mycket som kom.

Det är bara att konstatera...jag saknar skiten....styggt!!!

MVH Boppa Fett




Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vet hur det känns, jag klarade bara en månad utan =)

Vet inte hur jag ska göra när skolan är slut..

Kanske satsar på RC ändå ;)

2008-09-29 @ 14:57:24
Postat av: Darth

Jag har blivit dt 2:an-master. :) Står där på lördagsrusher och så nu, synd att dagarna med dig i dt:n aldrig riktigt kom och aldrig kommer. Men det blir middag på fredag! Katta kan, Jenny kan, du kan, jag kan. Jag snackar med Amelie också. Helt Enkelt, blir det bra? :)



Greetings,

Darth

2008-09-29 @ 15:12:00
Postat av: D

Frida N stänger, Chrizz jobbar sent. Det blir du, Katta, jag och Jenny, och eventuellt Amelie. :)

2008-09-29 @ 21:30:17
Postat av: Frida

Hej!

Förstår din känsla. Ibland längtar jag efter att få hyra ut mina kära dvdfilmer. En film behöver inte dropp, eller stoppas om eller ny blöja eller plåstras om. En film behöver inte tentas om eller omvårdnadsdokumenteras. Jag tror inte att en hamburgare skriker efter så mycket uppmärksamhet heller?! ;) Framför allt så finns det inga bittra tanter som klagar över att film 3271 inte är tillbakaspolad. Ha det bra Linda!

2008-09-30 @ 09:34:33
URL: http://fiddeli76.blogg.se/
Postat av: Maria

Mja, jag kan förstå dig liiiiiite, pyttelite. Kan sakna Mc en sekund ibland men sen kommer verkligheten ikapp mig och jag tänker, va fan är jag dum i huvudet? Därmed inte sagt att du är de.. :) Du har ju några fler år bakom dig på le donc! Kramar

2008-09-30 @ 22:15:53
URL: http://marialiv.blogg.se/
Postat av: frida

Nyman, fan avd jag saknar dig. det skulle vara gult värt att ha dig några timmar under de gyllende bågarna och bara kicka ass :D



du är saknad av alla! :D



PUSS OCH KRAM

2008-10-01 @ 00:32:50
Postat av: Denise

IKVÄLLIKVÄLLIKVÄLL!!

2008-10-03 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0