Dagen

Vaknade kl 6 i Sundsvall efter att ha varit där och "jobbat" igår kväll. Tog en taxi till stationen och satte mig på 8.08-tåget hem. Somnade en stund och vaknade av att det var lite dregel som höll på att leta sig ut ur min mun. Kom fram till Gävle strax efter 10. Tog 10.20-bussen till Stigslund. Bytte om till pyjamas (!!!) direkt när jag kom innanför dörren. Slappade med Erik i soffan och tittade på diverse lättsamma filmer. Åt lunch, somnade i soffan, vaknade, tvingade mig upp ur soffan. Tog mig till datorn där jag blev fast på iWin.com med några beroendeframkallande spel. Och där sitter jag nu, fortfarande i pyjamas. En söndag helt i min stil! Jag är en slacker av enorma mått :D

Kommentarer
Postat av: Denise

Skön söndag, påminner om min litegrann. André Pops <3

2009-12-13 @ 22:00:35
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0