DET SNÖAR!!!

Sitter i Sundsvall och väntar på att få åka hem. Tåget går inte förrän 23.25 :( Har "jobbat" kväll, inga bebisar idag. Har tagit hand om en mamma hela kvällen men hon kommer inte att föda än på några timmar.

Utanför fönstret faller det stora Disney-snöflingor. Hur underbart som helst. Funderar på att gå ut och lägga mig på parkeringen och göra snöänglar. Jag skådar ett x antal orörda kvm med snö därute.

Nu vankas en ledig helg, efter att jag kommit hem med tåget kl 02 inatt. Åter till Sundsvall på måndag.Stannar då till onsdag, sen hemma i två dagar, åter till S-vall på lördag, kvar över natten och sen hem på söndagmorgon. Sista veckan är ett litet frågetecken, ska försöka byta ett pass så jag slipper flänga som en tok. Gud va kul det är att plugga på distans ;) NOOOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0