Det blev en liten vurpa

Gav mig ut för en tur i skidspåret men det blev verkligen en blixtvisit eftersom det hela slutade med en liten vurpa. Gjorde inte illa mig men tappade suget totalt.
Det hela tog plats i slutet av en ganska långa backe som svängde rejält längst ner. Till saken hör att det i botten av backen var enbart is och inte ett skidspår så långt ögat kunde nå. Därför bar det av rakt fram och för att inte köra rakt ut i en bilväg var jag tvungen att lägga mig ner lite fint på sidan. Måste ha sett riktigt roligt ut för de glada själar om passerade i bil 20 meter därifrån. Vad gör man inte för att bjuda på ett skratt ;)

Nu ska jag slänga mig in i duschen, luktar INTE hallonbåt. Innan dess vill jag passa på att gratulera Fanny som kommer att få tillbringa sommaren i 112K:s tecken. Välkommen till gänget! Ska bli riktigt kul!




"Det är jobbigt att pulsa om ingen annan gått där före"

Gunde Svan

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi, tack :D Får se vart jag hamnar då! Antar att du kan ha nått litet finger med i spelet!

2009-02-01 @ 11:31:26
Postat av: Fanny

Hihi, tack :D Får se vart jag hamnar då! Antar att du kan ha nått litet finger med i spelet!

2009-02-01 @ 11:32:28
Postat av: Elin

Nähmen! Nu var det ett tag sen jag var på besök här. och vad ser jag. Skidor!! :D hur går det med vasaloppsplanerna ´, är det så att man kommer får se dig på tv på söndag ;)

Ha det bäst. Puss

2009-02-24 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0