So long for now

Jobbade min sista dag idag på kirurgen innan semestern och pluggandet. Hade lyckats sno ihop en morotskaka som jag tror var ganska omtyckt.
Riktigt glad blev jag när Fia och hennes Tusstuss (Linn) kom förbi och fikade lite. Ännu gladare blev jag när jag fick presenter. Pennor och sudd inför pluggande av Fia och Linn (som även ritade en teckning med smörfläckar på) och sen fick jag en jättesöt gosig igelkott, en Trisslott (utan vinst dock) och ett gulligt kort från "gänget". "Kotten" kommer att få följa med på mina resor till Umeå i framtiden så jag inte känner mig ensam.

När dagen var slut slängde jag mig in i duschen och cyklade direkt till svärföräldrarna eftersom svärmor fyllde 50. En massa god mat blev en alldeles utmärkt avrundning av dagen.
Har ruskigt ont i min vänstra höft så nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv.




Kommentarer
Postat av: Therese

Tror Kotten kommer att trivas utmärkt på resor upp till Norrland :)

2009-07-31 @ 22:17:50
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Har det löst sig med pluggandet iaf? Va roligt att du bestämde dig för att plugga i höst, det är ju det du vill! :D Umeå är för övrigt en mycket trevlig stad. Kramar

2009-08-03 @ 23:06:53
URL: http://marialiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0