Va fan!

Jag blir snart helt jävla vansinnig! Erik har inget jobb för tillfället och är därför hemma på dagarna. Visst det var ju kul och lite mysigt i början men nu håller jag på att bli helt tokig. Människan ser allt i en mörkgrå nyans och kan inte ens kosta på sig ett leende eller ett tack när man försöker hjälpa honom. Jag har full förståelse att tillvaron inte är den ljusaste när man är arbetslös men det blir ta mig fan inte bättre av att man vänder ALLT till det negativa.

Idag hade kunnat bli en ganska bra dag. Fick reda på att jag kommit in på barnmorskeprogrammet imorse men av nån jävla anledning har min sambo lyckats vända det till en av de värsta dagarna this far. Därför går jag nu ut med en efterlysning på en dagmatte/lekkamrat till min sambo. Måste få vara i fred och rå om mig själv en dag eller två innan jag klättrar ur skinnet.

Sitter och funderar fram och tillbaka om jag ska tacka ja till platsen på barnmorskeprogrammet eller ej. Känns ju inte helt stabilt att den ena utav oss går på A-kassa och den andra på studielån. Tur att man har en chef som ställer upp bara, var lite orolig att hon skulle bli sur när jag funderade på att tacka ja när jag tidigare sagt att jag skulle jobba i höst, men hon var lika bäst som annars var väldigt glad för min skull och lät mig förstå att det skulle bli rätt oavsett hur jag gjorde.

Until later...tata

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis!! Kul att du kom in, men jag förstår osäkerheten. Har du en garanterad plats sen om du tackar nej eller måste du söka igen? Kram

2009-07-10 @ 20:20:57
URL: http://marialiv.blogg.se/
Postat av: Sara

Leo ställer VÄLDIGT gärna upp som lekkamrat ju!



Tacka för tusan inte nej nu!!!

//S

2009-07-11 @ 12:52:22
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0