Då var det klart!

Gjorde sista dagen på MVC-placeringen idag. Kommer tillbaka i vår igen och då ska det förskrivas p-medel på löpande band. Helt sjukt om man tänker på att lilla jag kommer att få skriva recept på alldeles egen hand om lite mer än ett år.
Har trivts riktigt bra bland "tanterna" (nästan alla skulle kunna vara min mamma och lite till) på MVC Gävle men känner att det där med mödravård inte riktigt är det första jag kommer att satsa på när jag har pluggat färdigt.

Nu är det åter böckerna som lockar i fram till v.47 då det bär av till Umeå igen. Jag har valt att inte berätta det för plånboken än för den stackaren är snart heltom. Man borde väl egentligen jobba lite men jag har haft så mycket att plugga att jag inte har känt för en heldag med jobb. Kanske ska söka mig tillbaka till McD igen för det var lättare att jobba där när man pluggade. Då kunde man jobba bara nån timme åt gången, istället för en hel dag.


Kanske igen.....?

Kommentarer
Postat av: Ida N

Guuud vilken bra bild hahahaa

Jo det är enkelt med McD när man behöver en å annan extratimme men det är mycket annat man får med på köpet också...som telefonsamtalen i tid och otidblööö

2009-11-05 @ 00:28:30
Postat av: Maria

Neeeej! Slå dig fri från sekten... ;P

2009-11-05 @ 16:31:02
URL: http://marialiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0