Förbannade subba!

Så tänker jag om den enormt otrevliga huvudhandledaren som jag tydligen ska dras med under min kommande förlossningsplacering i Sundsvall.
Ringde idag för jag tycker att jag har fått ett sånt knepigt schema men det örat vägrade hon lyssna på. Det gick under inga som helst omständigheter att ändra på nåt arbetspass. En riktigt bitig donna var hon som vägrade att överhuvudtaget lyssna på vad jag hade att säga. Hon var nästan i klass med skatorna på HIA i Hudiksvall som jag stötte på under min sjuksyrrautbildning.
Hoppas verkligen att hon är trevligare när jag träffar henne annars kommer hon att få höra vad jag tycker om henne på ett eller annat sätt ;)



Upd: Människan ringde nyligen och skulle prata om en annan sak. Hon var betydligt trevligare nu men fortfarande en aningens bitig i tonen :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Trist... gör det hela så mkt jobbigare. Blir ju längre tid hemmifrån. Har du fått schemat hemskickat eller ?

Har du hittat boende?

2009-11-10 @ 14:51:27
URL: http://gustavochester.blogg.se/
Postat av: Anna

OK! Verkar som om jag ska vara på 3 ställen... Malin och jag verkar ha bytt de första 3v. Men jag får inte tag i Lisbet för att bekräfta det. Jag skulle ringa henne idag men får inget svar!

Känns väldigt taskigt mot Malin... kändes nog bra för henne att få vara i Sundsvall (hemmaplan) hela sin period.....

2009-11-10 @ 15:45:46
URL: http://gustavochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0