Lite seg sådär...

Jag kom på idag att jag nog glömt att stämpla några av provremisserna från MVC med avsändare under veckan som var. Det är jag i ett nötskal, att komma på nåt som jag gjort alldeles för sent och i ett väldigt konstigt sammanhang. Det här misstaget kom jag på imorse när jag satt och tittade på Amazing Race på TV.
Hoppas verkligen att jag inte ställt till det alltför mycket, annars är det väl bara att se sig om efter en ny praktikplats inför våren :) Får ta och skylla lite på MVC oxå för de är typ den sista instansen inom landstinget som använder en sån där stämplingmaskin till sina remisser fortfarande. Dessutom kan jag trösta mig med att jag vet att jag skrivit patient-ID på remisserna. Kemlab får helt enkelt sätta sig och söka på paienterna om det skulle bli nåt problem. Säkert jättepopulärt ;)


Ev. på vift på Gävle sjukhus ;)

Kommentarer
Postat av: Ammi

jag kan säga till mamma att du kommit på ditt misstag och ångrar dig och aldrig ska göra om det igen, så är det nog okej ;)

2009-11-08 @ 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0