Yiiippiiiieee!!!!

Praktiksamordaren Hjördis på Kvinnokliniken i Gävle är min nya bästis. Hörde av mig till henne för att se om jag fick göra praktik på BBi Gävle under v.3-4 (istället för Sundsvall). Hon bad om att få återkomma idag och nyligen när jag öppnade mejlen fanns det ett mejl där hon hälsade mig så hjärtligt välkommen till avd 108B i januari! Hoppade runt som en tok och det kom faktiskt en liten tår oxå ;) Hon har totalt räddat min tillvaro och sparat många tusenlappar åt en fattig student!

Tänker passa på att meddela att det även är lite synd om mig. Var till tandhygienisten imorse. Var hos en student som var jättenogrann så nu blåser det korsdrag i käften för hon har tagit bort varenda tillstymmelse till tandsten. Hon var även så nogrann att hon hittade en tandficka som i värsta fall kan leda till tandlossning. Hon grottade ner sig i den och kom inte upp förrän hon var bergis på att hon fått upp allt skit. Trodde jag skulle krevera innan det var klart. Fick faktiskt beröm för att jag genomled det hela utan bedövning.
Ska ändå få komma tillbaka i januari och byta en lagning som sitter skitdåligt och har gjort det sen de satt dit den förra året.
Så lite synd om mig är det oxå!

Nu bär det av till 112K för lite kvällsarbete ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till praktikplatsen!!!

Och så tycker jag faktiskt synd om dig med tanke på tänderna...

Passar på att tacka för en underbar blogg som jag ofta läser men allt för sällan komenterar. Du lockar alltid till skratt!!!

2009-11-24 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0