Bloggfesten uteblev

Den utlovade bloggfesten uteblev. Tänkbara förklaringar till det kan ha varit enorm trötthet, dålig uppkoppling och olust att blogga. Får se om det sker nån förbättring här framöver.

Är hemma igen nu iallafall. Idag vankas uppackning, tvättstuga, inslagning av födelsedagspresenter till sambo och syster samt lite strukturering av studier. Ska försöka damma av Polit & Beck (internt högskolesnack) under helgen för nu har D-uppsatsen påbörjats.

Passar på att skicka ut en efterlysning: Om du är mamma och födde ditt första barn för max 10 år sedan kanske du har lust att ställa upp på en intervju (skriftlig eller muntlig) om dina upplevelser av barnmorskans stöd under förlossingen. Även ni som kommer att föda inom ca ett halv år är av intresse.
Är du nyfiken/sugen på att ställa upp så kan du lämna en kommentar, annars har jag en lista med tänkbara "intervjuoffer" som jag kommer att ta kontakt med framöver.

Kommentarer
Postat av: Lina

Om du vill kan jag ställa upp

Kram Lina

2009-10-18 @ 15:56:00
Postat av: Anonym

om det saknas någon är jag gärna med.

/Malin

2009-10-18 @ 21:34:46
Postat av: Ida N

verkar som att du får en hel bunt med mammor=D

Jag har en berättelse om en katastrofdålig barnmorska som fick mig att vänta 5 år innan jag vågade skaffa barn igen...hon gjorde inte ett rätt...skulle jag stöta på henne på gatan än idag så skulle jag förmodligen klappa i för henne...men å andra sidan har jag träffat SÅ många underbara barnmorskor men det går ändå inte över det hon gjorde=(

2009-10-18 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0