Det SNÖAR!!!

Vaknade med ett pirr i kroppen utan att veta varför. När jag tog en första titt ut genom fönstret fick jag bekräftat att det var säsongens första "snöpirr" som jag hade känt. Det här kanske låter helt sinnessjukt men jag brukar känna på mig när första snön faller. Än så länge befinner sig snöandet på ett ganska blaskigt stadium men om vädergudarna kunde bjuda oss på nån minusgrad till så skulle det här vara helt perfekt.

Jag vill passa på att tacka alla mammor som anmält sitt intresse att ställa upp i D-uppsatsen. Jag har skrivit ner er alla och när jag och min skrivpolare har bestämt oss för kriterierna kommer jag att höra av mig lite mer formellt med mer info. Jag låter därför efterlysningen (i en något ändrad form) hänga med i några inlägg till så att fler får chansen.
Efterlysning: Om du är mamma och födde ditt första barn för max 15 år sedan kanske du har lust att ställa upp på en intervju (skriftlig eller muntlig) om dina upplevelser av barnmorskans stöd under förlossingen. Även ni som kommer att föda inom första halvan av 2010 är av intresse.
Är du nyfiken/sugen på att ställa upp så kan du lämna en kommentar, så hör jag av mig när arbetet har kommit igång lite mer.


Snart så....

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ställer upp vet du väl, med barnmorskeerfarenheter :) Här hemma i Gävle är det snöblandat regn idag... huua, hellre minus och ett vackert snötäcke. Går det bra med studierna?

Måndagskramen!

2009-10-19 @ 08:55:27
URL: http://fiddeli76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0