Nej, inte igen

Hade stora planer på dagen men det är tydligen så att min nyligen avslutade förkylning har bestämt sig för att komma tillbaka.
Hade tänkt att ta mitt pick och pack och sätta mig på sjukhusbiblioteket och plugga men jag vet inte om jag orkar, samtidigt skulle jag behöva ta mig till Apoteket och fylla på hostmedicin-förrådet och då är sjukhuset närmast. Försökte nå chefen på Förlossningen för att få reda på när jag ska vara där nästa vecka men hon är föräldrarledig och helt omöjlig att nå.

Imorgon kommer dock en liten ljuspunkt i tillvaron....lunch/fika med fröken Skogh. Ska bli riktigt trevligt. Jag ska dessutom försöka ta mig till en bank och sätta in stipendiepengarna :D

Nu kära läsare...får jag be om....(trumvirvel i bakgrunden, erkänn att du hör den)....största möjliga....tyssssstnad!

MIN TOMATPLANTA HAR FÅTT BARN!!!! Fick en planta i födelsedagspresent av Erik's föräldrar och de senaste två månaderna har det hängt en grön tomat på den som vägrat att utvecklas vidare. Nu har den dock fått en mer tomatliknande färg och dessutom trillat av från plantan. Den är fortfarande ganska hård så den får ligga på fönsterbrädan och mogna till sig lite. Självklart finns det bilder av denna tilldragelse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0