Umeå dag 3

På allmän begäran kommer det nu ett inlägg. Idag har varit en grå dag och jag tror att hösten kommit till Umeå. Det har inte varit så kallt men allmänt "höstigt" hela dagen med stora moln och regnskurar. Har varit helt slut även idag så jag har inte ens orkat plocka upp kameran för att skildra höstens intåg. Dr House håller mig vaken sent på kvällarna så jag sover alldeles för lite. Tror dessutom att jag börjar få lite hemlängtan.
Lovade att jag skulle skildra ett fenomen som jag observerat här i Umeå men jag har inte lyckats få en bild av detta så jag håller er på halster ett tag till. Påminn mig även att jag ska skildra cykeltrafiken här omkring innan jag kommer hem.

Det får tyvärr bli alltför idag, har inte lust att skriva nåt mer. Ska försöka vara lite piggare tills imorgon.

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej hopp!



vad gör du i umeå? blir lite nostalgisk när jag läser dina inlägg därifrån, har ju själv pluggat där i tre år! fast nu bor jag ju i karlskrona så de blir inte så många återbesök där uppe... ha de gott!

2009-09-03 @ 07:30:46
URL: http://annamartin.blogg.se/
Postat av: Ammi

Men hallå! Jag saknar dig också, Vad sägs om en fika eller en promenad när du är här nere igen?

Kram (Stig hälsar)

2009-09-03 @ 11:18:34
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0