Umeå dag 8

Laddar inför sista natten. Slutade skolan strax före fem och efter det har jag ägnat mig åt att duscha, packa, städa rummet (jag moppade till och med golvet), äta och nu sitter jag och surfar. Min uppkoppling går ut runt kl 21 så jag ska passa på och surfa tills dess.

Vad har då den här dagen erbjudit? Jo, idag var det helt plötsligt dags att lära sig nåt. Hade föreläsning på morgonen om menscykeln och blödningsrubbningar, sen blev vi utsatta för en föreläsning om genus (gav mig absolut ingenting) och efter lunch ägnade vi tre och en halv timme åt anatomi. Till skillnad från de tidigare dagarna som mest inneburit lite flum så var den här dagen lite mastig.

Tänker bara meddela att det är lite synd om mig för det verkar inte bättre än att jag har dragit på mig en förkylning. Erik är tvärsäker på att det är svininfluensan och tycker därför att jag kan stanna i Umeå tills jag är frisk. Tänker dock trotsa det och åka hem ändå imorrn. Börjar känna mig mätt på det här nu.

Nog om det. Nu ska jag utnyttja min kvarvarande timmar på nätet innan jag slängs ut.


Dagens lunchunderhållning i form av sjukgymnast-n0llor som sjöng för sina faddrar

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, ser att du är i Vårdvetarhuset! Saknar de nästan när man ser de på bild =)

2009-09-08 @ 21:19:23
URL: http://annamartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0