Livstecken

Vet att det var längesen men jag är inne i praktikbubblan och har inte så mycket att blogga om. Tiilbringar dagarna på MVC Södertull med att mäta gravidmagar, sätta spiraler och allsköns andra gynekologiskt relaterade aktiviteter.

Dock fick jag en liten ljuspunkt i tillvaron när Carolina och hennes Tomas fick en liten kille i veckan. Jättegrattis! Han är världens sötaste!

Vidare skickar jag en tanke till alla som skriver högskoleprovet idag. Speciellt till Darth! Vänta...vad är det där? *sniff* *sniff* Jo jag känner lukten av 2,0! Lycka till bruden!

Senare idag laddar jag för storkalas hemma hos Erik's föräldrar. Svärfar och svägerskan har fyllt år i veckan. Dessa tillställningar brukar vara en enda stor ljud-bonanza där ljudnivån slutligen når sådana nivåer att bara hundar hör vad som sägs.


Foto: svd.se

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack, min son. Lovade att jag skulle tatuera in 2.0 på handen om jag fick det resultatet, men jag slipper det. På gott och ont... ;)

2010-04-11 @ 11:41:18
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0