Aj!

Min fejk-ischias som jag besvärades av i början på graviditeten har kommit tillbaka. Så fort jag gör en rörelse där jag måste hålla emot med rumpmusklerna får jag typ världens stöt/kramp i rumpan som gör att jag får dödsångest och skriker rakt ut i en sekund eller två. Det är dock inte värre än att jag överlever, men väldigt irriterande eftersom jag blir 10 ggr mer handikappad än vad jag behöver vara.

Lägger upp bilder på dagen pyssel imorgon, orkar inte nu.

Imorgon vankas det föräldrarutbildning för Erik och mig, eller mest för Erik kanske man ska säga. Jag tycker, trots att jag har hållit i egen utbildning, ändå att det ska bli lite spännande. Återkommer med en recension imorgonkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0