Boar


Foto: Jag
En boa(r)orm? Inte riktigt, men nästan

Jag tror nog att vi officiellt kan konstatera att jag hamnat i den berömda "boa-fasen" av graviditeten. Symaskinen går varm. Idag har det resulterat i en köksgardin och två dra-på-lakan till vagnen. Har ett nytt syprojekt som  jag ska ge mig på. Berättar mer om det om det går bra ;) Senare i veckan ska ta tag i mitt vinbärsgelé-projekt.

Mina första dagar som bidragstagare har hittills fortlöpt alldeles utmärkt. I lördags fick Erik och jag för oss att vi skulle ut och åka båt. Det var lite disigt när vi åkte hemifrån så vi förstod att det kunde vara lite mer disigt ute vid vattnet. När vi kom till båten var det så jäkla tjockt att man såg absolut ingenting. Det var både mysigt och läskigt på samma gång. Vi var ute ett tag innan vi la till och fikade innan vi åkte hem igen.
Söndagen tillbringades till stor del på IKEA. Handlade en massa men faktiskt bara saker som vi verkligen behövde.
Igår (måndag) var jag och klippte mig och gravidpratade lite hos Sofie.

Nu blir det lite sömnad igen. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0