Borde...

Skulle kanske sätta igång och packa inför morgondagens avresa till Sundsvall och fyra dagars förlossningspraktik men det tar emot rejält. Det är till och med kul att plugga placentafysiologi och då förstår ni insatta genast hur lite jag vill packa.
Vill inte alls åka till Sundsvall. Hade hellre stannat en vecka till i Ö-vik. Försöker se det positiva i det hela och det är att det bara gäller fyra dagar. Har jag riktig tur så slipper jag vara där nåt mer under utbildningen. Ska se till att hålla mig väl med praktiksamordnaren på Gävle sjukhus under sommarens arbete på BB så kanske de kan klämma in mig på förlossningen här i Gävle när det är dags för förlossningspraktik nästa gång.

Nej nu är det dags att göra lite nytta. Har inte ens packat upp efter Ö-viks trippen så jag lär nog ta mig i kragen nu ;) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0