Helt underbart

Det är precis det vädret är här i Övik idag. Solen skiner, inte ett moln på himlen och ca 2 garder kallt. Önskar att jag hade haft ett par längdskidor med mig.

Begav mig ner på stan tidigare i morse i hopp om att det skulle finnas en öppen affär så jag kunde handla lite mat. "Min" ICA-butik öppnade inte förrän 12 så jag derv omkring lite i centrum samtidigt som jag pratade med Erik på telefon och helt plötsligt, från ingenstans, dyker det upp en Hemköp som har öppet. Handlade och påbörjade klättringen hemåt. Och jag överdriver inte när jag säger klättring för Övik ligger utefter ett berg och det är typ uppför oavsett åt vilket håll man går. Med detta som bakgrund kan man tro att Öviksborna har Sveriges tightaste stjärtar, dock läste jag i nån tidning för några månader sen att Öviksborna är Sveriges fetaste.


Utsikt från köksfönstret imorse

Kommentarer
Postat av: Anna

kul att du är i övik. min kille är ju därifrån o har själv bott där ett par år! hoppas allt är bra!

2010-02-07 @ 21:05:26
URL: http://annamartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0