Gör ett försök...

Är inne i nån fas där inget känns kul. Har inte satt på datorn på två dagar och mobilen vet jag inte ens vart den är. Tror jag försöker förtränga att jag ska till Ö-vik snart och bli kvar där i tre veckor. Kanske borde fixa nåt boende. Får ta tag i det imorrn.

Tänkte ge mig på att sammanfatta 2009 i listform. Har "snott" listan från allas våran Kenza. Ni får stå ut med den feta stilen. Det blev nåt galet när jag kopierade texten.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har förlöst en bebis på egen hand :)

2. Hölls du några av dina nyårslöften? Tror inte att jag gav några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Räknas Åland?

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, men det är en hemlis ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 16/1, då föddes Leo.

8. Vad var din största framgång 2009? Skulle väl vara stipendiet för C-uppsatsen. Tack Länsförsäkrningar!

9. Största misstaget? Ekonomiskt sett var det största misstaget att börja plugga.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Åkte på en inflammerad sena i handleden, samt ett dussintal nackspärrar.

11. Bästa köpet? Har inte gjort så många minnesvärda inköp, men lilla datorn räknas kanske dit.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor relaterade till skolan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Har faktiskt gråtit av glädje en gång under 2009. Men jag säger inte över vad ;)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen aning faktiskt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tjänat mer pengar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt mindre pengar på att resa hela jävla Norrland runt.

18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos mamma och pappa, för första gången på 27 år.

19. Blev du kär i år? Nykär...

20. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy.

21. Bästa boken du läste i år? Harry Potter and the Deathly Hallows (jag vet att det är en barnbok, men fan va spännande det var)

22. Största musikaliska upptäckten? Att jag är grym på Summer of '69

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer knappt ihåg vad jag fick i födelsedagspresent, men jag brukar få det jag önskar mig.

24. Något du önskade dig men inte fick? Se ovan

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Very casual

28. Vad fick dig att må bra? Erik

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Hugh Jackman

30. Vem saknade du? Elin och en certain someone

31. De bästa nya människorna du träffade? Skulle vara nya klasskompisarna


Kommentarer
Postat av: Ammi

Japp, Sebastian =) Han är den bästa för mig =) Hur har du det annars? Får du skriva ut ppiller nu?? =P

2010-01-06 @ 13:49:52
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0