Livet på en pinne

I brist på annat kan jag ta och berätta om min oerhört spännande dag. Hittills har jag letat och skrivit ut artiklar till en av de studieuppgifter som jag har blivit belastad med och så har jag bytt bläck i skrivaren. Det som väntar närmast är att jag ska ta och pallra på mig lite kläder och gå till Lidl och köpa ägg som jag med kärlek kommer att steka till lunchen som idag består av pyttipanna. Efter det tänker jag återgå till mitt artikel letande då jag tänker bli klar med uppgift nr 2 samt leta lite artiklar till uppsatsen.

Intressant så det förslår, eller hur?

I övrigt vill jag ta tillfället i akt och skicka en tanke till min före detta McD-kollega Emelie som ägnar sig åt den prekära uppgiften barnafödande idag. Väntar med spänning på resultatet.

Avrundar med en lite läsarfråga: har ni ketchup på pyttipanna?
Det har jag och Erik tycker att det sååå äckligt.

Kommentarer
Postat av: Denise

Pyttipanna i sig är äckligt. Så kan inte svara på din fråga eftersom jag inte äter pyttipanna. :b

2010-01-14 @ 15:44:56
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej Linda, man har rödbetor till pyttipanna INTE ketchup!

2010-01-14 @ 20:37:53
Postat av: Ida

i brist på annat så går ketchup utmärkt på pytt men får jag välja så tar jag helst rödbetor men aldrig båda:-P

skönt att emelies äventyr äntligen blev klart har tänkt på henne hela dagen=)

2010-01-14 @ 21:12:48
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0