Hata värme

Min kropp pallar inte värme i vanliga fall (magen ballar ur) men nu när jag delar den med nån annan är det tio ggr värre. Inte blev det bättre av att vi var på dop idag...utomhus...på den varmaste dagen på året. Erik och jag däckade när vi kom hem och har båda två sovit fram till nu.
Sitter lite löst och funderar på om jag ska försöka sno ihop nån middag eller om vi ska vänta ett tag. Ingen av oss är speciellt sugen i värmen.

Är ledig i tre dagar nu och ska försöka ta mig i kragen med uppsatsen och försöka få inledningen klar. Arbetsmoralen är inte speciellt hög när det är sommar och sol utanför fönstret och man egentligen har hundra andra saker att göra, men jag har själv valt det...

Om det är nån av er som har behov av eller känner nån som har behov en beige tresits soffa från Mio är det bara att hojta till. Har den ute för 2700kr på Blocket. Skulle behöva bli av med den innan vi kan börja med Bebbis' rum. Alla andra möbler därinne som vi vill bli av med går att plocka isär till "platta paket".


Soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0