Kikhosta?

Jag är en hypokondriker av rang och jag har nu börjat misstänka om det är kikhosta jag har drabbats av. Det vaccineras man ju emot, tänker säkert några av er nu. Ja, från 1996 ja. Jag är ju inte riktigt född då så jag är inte vaccinerad. Dessutom har jag faktiskt haft kikhosta när jag var fyra år. Har inte alltför många minnen från den tiden, men det jag kommer ihåg är att jag hostade som jag gör nu och att det inte var nå kul att gå till doktorn i tid och otid för att bli stucken i fingret.

Är jag inte bättre på måndag lär jag kanske uppsöka hälsocentralen. VE OCH FASA!
Klunkar hostmedicin men det hjälper inte och Bebbis bli förbannad som fan på mig när jag får mina hostattacker. Kan tänka mig att det låter ganska rejält därinne för den bökar runt i typ tio minuter efter varje attack.


Kommentarer
Postat av: Denise

Tosse :(

2010-07-11 @ 21:03:44
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Ida

känner en hel hög med människor som haft den där förylningen och hosta och stumhet är de två största problemen med skiten.

för att friska til har personerna i fråga fått cocillana, vilket jag skulle rekommendera damen att skaffa då det är en kategori A:-P

lite synd att hosta ut bebbe genom naveln så här i förtid=D

krya på dig å stanna hemma, så du inte smittar några stackars mammor å bäbisar=)

2010-07-11 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0