V.33

Påbörjar v.33 idag (32+0). Jobbar på i värmen, men nu börjar magen bli tung. Känns som att Bebbis har vuxit ett kilo på en vecka. Det blir ett spännande besök hos barnmorskan imorrn. Dessutom svullnar fötterna så att de ser ut som en fotboll. Jag har aldrig längtat så till höst och kyla som jag gör nu. Kan det inte komma några dagar nrä det är lite svalare?
Jag har som tur var bara typ två och en halv vecka kvar att jobba innan jag går hem på föräldraledigt, trist bara att behöva plocka av föräldrapenningen innan bebisen ens har hittat ut.

Kommentarer
Postat av: Ida

skönt att få gå hem i tid även om det är på bekostnad av fp=)

om det skulle vara nåt i klädväg eller annat du saknar så är det bara att hojta till så får du komma å "låneshoppa" på min vind, där finns det mesta, en del till salu för en billig peng och nästan allt finns för utlåning.

kan ju vara smidigt att kunna låna tex vinteroveraller då vissa bääsar får för sig att växa sisådär 3 storlekar på en vinter. blir lite mycket att köpa å förvara då.

you know where to find me;-)

2010-07-24 @ 22:30:01
URL: http://fruhumla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Heeej mami! =) Klart du ska härmas med linnet!! =) Det är huuuur mysigt som helst! Åh vad skönt att du snart får gå hem och mysa och njuta !! Så spännande! All lycka till er! Massa kramar!

2010-07-28 @ 22:13:34
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0